woensdag 9 september 2015

Wat denk je van onze totempaal?

In thema 1 van onze taalmethode werken we rond 'Wat een klas!'. In deze taallessen willen we met de leerlingen zorgen voor een goeie sfeer in de klasgroep, met extra aandacht voor samenwerking en respect voor ieders eigenheid.
Zo maakten we samen een totempaal. Iedereen kreeg een eigen plaatsje en kon er onder andere zijn goede eigenschappen noteren. We willen samen een leuke klasgroep vormen!
Hier poseren we op de speelplaats voor een leuke klasfoto. Herken je Nina, Negin, Kenji, Lajina, Bodan-Emilian, Kiana, Febe, Haylie, Justine, Roanne, Rachel, Amine, Magdalena, Zhra, Nizar, Ali, Fien, Axelle, Farida, Alikhan, Ily, Nejla, Milan, Jade, Brecht, Nina en Siam?

6 opmerkingen:

  1. Ik mIs jullie heel erg ik wil terug naar jullie jullie waren de liefste en de leukste vrienden en vriendinen ♥♥♥♥ Zeg tegen jus isabelle dat ik ze mis en ik ze altijd mooi en lief vond

    Veel Groetejes Maryam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zotte klas !! Vele plezier met meester Koen en juf Gilla !!
    Papa van Fien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat de totempaal gelukt is ik hoop dat we een fijn jaar zullen hebben
    Leuk dat Maryam op onze blog kijkt
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. justine je zit mooi uit en zeg tegen jus isabelle dat ik haar mes oké groetjes maryam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk dat het weer een fijn jaartje gaat zijn

    BeantwoordenVerwijderen