vrijdag 20 december 2013

Ons forum: RENDEZ-VOUS

Vandaag mochten wij optreden voor de andere kinderen van onze school. We brachten ons forum: "Rendez-vous".
Pieter/Pierre had verschillende afspraken in Frankrijk: bij de Eiffeltoren, in de zoo, in het restaurant, in het theater, in de disco, ... en met het nieuwe jaar 2014. De vele dansjes en toneeltjes werden gesmaakt door het publiek. Het was een ideale afsluiter van de eerste trimester.
De acteurs van L4 verdienen dan ook een groot applaus! Ook juf Isabelle en meester Koen waren heel tevreden!
In ons fotoboek vind je nog meer foto's.

11 opmerkingen:

  1. ik was een beedje zenuwachtig voor op een kleuter fiets te rijden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik sta op de tweede foto met mn olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor mij was het gemakkelijk op die kleuter fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat was toch niet gemakkelijk???:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het was echt leuk en pepijn dan amai pepijn ben je gimli hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was heel leuk toneel te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. chek mij daar op staan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik was zenuwachtig voor de can can

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was moeilijk voor de cupsong

    BeantwoordenVerwijderen
  10. onze forem was de beste forem ooit

    BeantwoordenVerwijderen